مشاوره ازدواج و خانواده کودک و نوجوان

مشاوره ازدواج و خانواده کودک و نوجوان

سایت تخصصی مشاوره روانشناسی و روانپزشکی با هزاران مطلب مفیدو آموزنده
مشاوره ازدواج و خانواده کودک و نوجوان

مشاوره ازدواج و خانواده کودک و نوجوان

سایت تخصصی مشاوره روانشناسی و روانپزشکی با هزاران مطلب مفیدو آموزنده

تمام سوالات واکسیناسیون شما به مدرسه پاسخ داده شده است

مداد، نوت بوک، کوله پشتی، لباس های جدید ، والدین تا زمانی که فرزند خود برای تحصیل در مدرسه دوباره به مدرسه بازگردند، مقدار زیادی از آنها را ذخیره می کنند.

بخش مهمی از چک لیست هر یک از والدین، باید شامل اطمینان از واکسیناسیون فرزند خود باشد.

دکتر دلانی گریسی، مدیر پزشکی برنامه سلامت مدرسه مونتفیور، به برخی از سؤالات پرطرفدار درباره واکسیناسیون پاسخ می دهد تا والدین آنها را برای سلامت مطلوب در سال تحصیلی جدید و فراتر از آن آماده کنند.

منافع واکسن فرزند من چیست؟

واکسیناسیون می تواند نوزادان، کودکان و نوجوانان را از بیماری های مضر محافظت کند.

بعضی از این ها می توانند بسیار جدی باشند و ممکن است منجر به بستری شدن یا مرگ شوند، مخصوصا در نوزادان و کودکان.

گریسی گفت: “برخی از بیماری های قابل پیشگیری در واکسن باعث مرگ و میر کودکان در هر سال می شوند. این ها بیماری هایی هستند که هنوز در اطراف هستند. “واکسن هایی که می توانیم مانع از ابتلا به بیماری کودک و نیاز به بستری شدن در بیمارستان شود.”

طبق گفته موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی، تعداد کودکان و بزرگسالانی که از بیماری های قابل پیشگیری از بیماری واکسن بیمار می شوند یا از بیماری ها واکسینه می شوند، به شدت کاهش یافته است زیرا پزشکان واکسیناسیون آمریکایی ها را آغاز کرده اند .

هر دو مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) و آکادمی آمریکایی اطفال دارای برنامه های ایمن سازی توصیه شده برای هر کس از کودکان تا بزرگسالان هستند.

کدام واکسن فرزند من نیاز به رفتن به مدرسه دارد؟

همه ایالت ها و ناحیه کلمبیا به دانش آموزان نیاز دارند تا شرایط لازم برای واکسیناسیون را برای حضور در مدارس عمومی فراهم کنند. اینها از دولت به دولت متفاوت است.

ProCon.org گزارش می دهد که از 23 جولای 2018، تمام 50 ایالت و DC نیاز به واکسین های زیر می باشند:

دیفتری، تتومی، سوراخ کردن (DTaP)

فلج اطفال

سرخچه و سرخچه

واریسلا (مرغ)

علاوه بر این، 49 ایالت واکسیناسیون خوک را نیاز دارند و 43 ایالت و DC نیاز به واکسیناسیون هپاتیت B دارند.

بعضی از کشورها همچنین نیاز به هپاتیت A، آنفولانزا، Haemophilus influenzae نوع B (Hib)، مننژیت یا واکسن پنوموکوک دارند.

کودک شما برای مدرسه به واکسن نیاز دارد، شما می توانید وزارت امور خارجه خود را از وب سایت سلامت، CDC را بررسی کنید و وب سایت ، و یا مدرسه فرزندتان تماس بگیرید.

حتی اگر شما فرزندان بزرگتر دارید، باید از برنامه های واکسیناسیون آگاهی داشته باشید.

Gracy می گوید: “گاهی اوقات مردم متوجه نمی شوند که مدرسه راهنمایی و دبیرستان نیاز به نوع خاصی از واکسیناسیون ها و تقویت کننده ها دارند، مانند مننژیت، HPV و تقویت کننده تانتانس.

او همچنین توصیه می کند والدین فرزند خود را هر ساله برای آنفلوآنزا واکسینه کنند، حتی اگر مدرسه آنها نیازی به آن نداشته باشد.

گریسی گفت: “بسیاری از مردم فکر می کنند آنفلوانزا مانند یک سردی بد است، اما این در واقع بسیار شدیدتر از آن است. “این می تواند فرزند شما را بستری کند یا آنها را یک یا دو هفته دیگر از مدرسه بیرون ببرد. این بدین معنی است که والدین را از کار بیرون کنید.”

اگر فرزند شما به هر دلیلی واکسینه نشده باشد، ممکن است هنوز هم بتواند برخی از واکسن ها را به “عقب انداختن” بپردازد.

گریسی گفت: “برای اکثر واکسن ها، شما می توانید به تدریج شروع کنید و سری را کامل کنید.”اما تعداد کمی وجود دارد که ما فقط به نوزادان می دهیم.”

او توصیه می کند با پزشک متخصص اطفال خود صحبت کنید که واکسن واجد شرایط آنها باشد.

هزینه واکسیناسیون مدرسه چقدر است؟

واکسیناسیون بخشی از مراقبت های استاندارد برای کودکان است، بنابراین بیمه های نظامی و اکثر بیمه های خصوصی آنها را بدون هیچ هزینه ای و یا به صورت هزینه کم پوشش می دهد.

گریسی گفت که اگر شما بیمه ای نداشته باشید، دولت شما ممکن است یک برنامه واکسن برای کودکان داشته باشد که واکسن هایی را برای کودکان کم درآمد فراهم می کند.

برنامه های بهداشت مدارس و ادارات بهداشت محلی نیز گزینه دیگری است.

کجا می توانم فرزندم واکسینه کنم؟

گریسی گفت بهترین گزینه این است که فرزندتان را در طول یک سفر منظم با متخصص اطفال واکسینه کنید زیرا پزشک شما فرزند شما و تاریخچه سلامتی خود را می داند. این اطمینان حاصل خواهد کرد که کودک شما واکسن های مناسب برای سن و وضعیت سلامت شما را می گیرد.

پزشک همچنین در طول این بازدید، کودک شما را برای چیزهای دیگر، مانند رشد و نمو سالم، بینایی و شنوایی و سایر مشکلات که ممکن است در یادگیری فرزند شما دخالت کند، مشاهده کند.

گریسی گفت: “چک کردن سالانه کودک واقعا مهم است.” “بسیاری از بچه ها این را دریافت نمی کنند، بنابراین برخی از مشکلات سلامتی از دست رفته است که با توانایی آنها در یادگیری یا سلامت مطلوب مواجه می شوند.”

والدین که نمی توانند آن را به متخصص اطفال به دلیل کار، حمل و نقل و یا دلایل دیگر، واکسینه کنند، در داروخانه ها، مدارس، مراکز بهداشتی یا ادارات بهداشت محلی واکسینه می شوند.

آیا دانش آموزان کالج نیاز به واکسیناسیون دارند؟

نوجوانان و بزرگسالان جوان که به کالج یا دانشگاه می روند باید با مدرسه خود چک کنند که واکسیناسیون قبل از ثبت نام لازم است.

گریسی گفت: “مننژیت یکی از مهمترین موارد است، زیرا شما شرایطی دارید که بچه ها در خوابگاه هستند و در فضاهای محصور قرار دارند.”

این عفونت تهدید کننده حیات بیشتر در دانشجویان تحصیلات تکمیلی است، اما با واکسیناسیون کامل قابل پیشگیری است.

دانش آموزان قدیمی تر ممکن است نیاز به یک تقویت کننده قاعدگی یا آنفلوآنزای سالانه داشته باشند. آنها ممکن است به واکسن HPV نیز نیاز داشته باشند، در صورتی که شروع نکنند، آنها جوانتر بوده یا تمام دوزها نداشته باشند.

اگر واکسیناسیون علیه عقاید مذهبی من باشد، چطور؟

اکثر ایالت ها اجازه می دهند که والدین به دلایل پزشکی یا مذهبی از واکسیناسیون فرزندشان اجتناب کنند.

CDC از معافیت واکسیناسیون مجاز است که دولتها را مجاز می شمارد.

آکادمی اطفال آمریکا باید معافیت غیرپزشکی به واکسن مدرسه را فراهم کند. “برای فرد، بهداشت عمومی، دلایل اخلاقی و طرفداران برای از بین بردن آنها مناسب نیست.”

گریسی گفت: “به عنوان پزشکان، ما می دانیم که افراد از پیشینه های مختلف می آیند و نگرانی ها و دلایل مختلفی برای انتخاب انتخاباتی که دارند انجام می دهند. بنابراین ما واقعا سعی می کنیم با خانواده ها کار کنیم و احترام بگذاریم. ”

پزشکان اغلب با والدین صحبت خواهند کرد تا دلایل خود را برای عدم واکسیناسیون فرزندشان انتخاب کنند. این شامل اطمینان از اینکه والدین تصمیم خود را بر روی اطلاعات دقیق قرار می دهند، می شود.

چگونه می توانم یک نسخه از سوابق ایمن سازی فرزندم را دریافت کنم؟

برای پیدا کردن واکسیناسیون فرزندتان، CDC توصیه می کند که با:

پزشک متخصص اطفال یا کلینیک بهداشت عمومی که آخرین واکسن کودک شما بود

بخش بهداشت و درمان فرزند شما

مدرسه فرزند شما، مرکز مهد کودک یا کالج

چگونه می توانم کودکانم را از سرطان های مرتبط با HPV محافظت کنم؟

واکسن HPV محافظت در برابر نه ویروس HPV، بلکه در برابر گردن، گلو، و دیگر سرطان ها مربوط به HPV  در هر دو مردان و زنان است.

CDC توصیه می کند که پسران و دختران برای HPV بین 11 تا 12 ساله واکسینه شوند. آنها به دو یا سه دوز نیاز دارند، بسته به زمان دریافت دو دوز اول دارد.

از آنجا که HPV معمولا از طریق تماس جنسی منتقل می شود، والدین ممکن است از 11 یا 12 ساله که این واکسن دریافت می کنند، مراقب باشند. اما واکسیناسیون پیش از آن، حفاظت عمر بیشتری را به آنها ارائه می دهد.

گریسی گفت: “شما نیاز دارید که واکسن را به طور ایده آل چندین بار از واکسن  قبل از اینکه آنها در معرض ابتلا به HPV قرار داشته باشند، دریافت کنید. “بنابراین با این واکسن، هیچ دلیلی برای صبر کردن تا بعد وجود ندارد و شما می خواهید پیش از این بیماری عقب بیفتید.”

منبع : سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: تمام سوالات واکسیناسیون شما به مدرسه پاسخ داده شده است. آخرین ویرایش: آگوست 18, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=2517

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.