مشاوره ازدواج و خانواده کودک و نوجوان

مشاوره ازدواج و خانواده کودک و نوجوان

سایت تخصصی مشاوره روانشناسی و روانپزشکی با هزاران مطلب مفیدو آموزنده
مشاوره ازدواج و خانواده کودک و نوجوان

مشاوره ازدواج و خانواده کودک و نوجوان

سایت تخصصی مشاوره روانشناسی و روانپزشکی با هزاران مطلب مفیدو آموزنده

پنج نکته برای بزرگسالان هوشمند

پنج نکته برای بزرگسالان هوشمند

من قبلا مقاله ای در این موضوع نوشته ام، به عنوان مثال، نکاتی برای افراد هوشمند در دنیای نه چندان هوشمند   و راهنمایی های زمان مدیریت و تعویق برای افراد هوشمند.

 

در اینجا پنج ایده دیگر وجود دارد.

 

حرفه

مراقب باشید بسیاری از مردم مشاغلی را می گیرند که در نهایت نتوانستند به همان اندازه که امیدوار بودند، کار کنند. قبل از پذیرش این کار با دقت بررسی کنید. افراد روشنفکر به طور خاص توانایی انجام این کار را دارند: در مصاحبه ای از پرسش های هوشمندانه بپرسید، مثلا "چگونه می توانید فرهنگ را در اینجا توضیح دهید؟" یا "چگونه خود را به عنوان رئیس معرفی می کنید" و بررسی واکنش های مصاحبه گران را بررسی کنید.

 

پس از ارائه شغل، در صورت امکان، از شما بخواهید که در محل کار آینده خود برای بحث در مورد شرایط شرکت کنید. در آنجا، بیرون آمدن و بیرون آمدن در اتاق استراحت. یک سوال یا دو سوال از خود بپرسید: «من فقط یک شغل در اینجا ارائه دادم. چه چیزی باید در مورد کار در اینجا بدانید که ممکن است در دفتر کارمند ظاهر نشود؟ "شما ممکن است فاش نکنید، اما اغلب می توانید فقط از تن صدای پاسخ دهنده یاد بگیرید. مشتاق "این خوب است" بسیار متفاوت از "خوب است" در یک تک.

 

بزرگسالان باتجربه می توانند تمایلات خود را بپردازند. اکثر افرادی که از آب در می آورند لذت ببرند اما تبدیل به چندین معامله می شوند، و هیچکدام از آنها نمی توانند به خوبی کار کنند. بسیاری از افراد هوشمند می توانند غواصی عمیق و سریع را انجام دهند و پیشرفت قابل توجهی در زمینه های مختلف به دست آورند.

 

روابط

خودتان را بیشتر از کارشناسان اعتماد کنید شما دانش اطلاعاتی دارید که هیچ متخصص عمومی نمی تواند ارائه دهد. این می تواند حقیقتا هنگام دیدن MD باشد. شما می دانید که بدن شما چگونه تجربه می کند و شما ممکن است احساسات خود را به افشای همه. بنابراین افراد هوشمند اغلب عاقل هستند که توصیه های متخصص را به عنوان مشاوره، نه به عنوان یک دستور بدون مشکلی دنبال کنند.

 

تست کردن با توجه به اینکه چه میزان توانایی فکری شما در یک تعامل مشخص استفاده می شود، به صورت ذهنی تصمیم بگیرید. معمولا، هدف این است که مطابقت داشته باشد یا فقط کمی بالاتر از شخص دیگری باشد. حتی وقتی که برای مشاوره خواسته می شود، شما با حمایت از پاسخ شما، به حمایت بیشتری از طرف شما احترام می گذارید تا به شخص مورد نظر خود نزدیک شوید. برای مثال، هنگام صحبت کردن با یک کودک، توضیحات شما باید کمی پیچیده تر از چگونگی توضیح دادن آن باشد.

 

قله. وقتی که ازدواج من به زحمت خشن رسید، ما این کار را انجام دادیم. مستقل، ما آنچه را دوست داریم و می خواهیم در مورد رفتار خودمان در مورد حرفه، پول، روابط ما و فرزندپروری بهبود یابیم . سپس ما آنچه را که ما نوشتهایم و در مورد هر یک از موارد در هر منطقه که هر یک از ما میخواستیم کار کنیم، مقایسه کردیم. پس از آن ما موافقت کردیم که هر بار شام را برای خود ارزیابی کنیم. ما آن را مفید یافتیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.